FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | E-conomic integration

2.1.3 Sådan opgraderer du korrekt en ordre til igangværende faktura.

For at lagerstyringen mellem SmartWeb og E-conomic fungerer korrekt, er det meget vigtigt, at du korrekt opgraderer dine ordrer til faktura og bogfører.

Bliver fakturaen ikke korrekt opgraderet til en faktura, vil det betyde, at der vil være forkerte lagerantal i SmartWeb.

Sådan gør du:

  • Log ind på din E-conomic konto.
  • Klik på Salg > Ordrer.
  • Marker den eller de ordre(r) du vil behandle og klik på "Overfør til fakturering".

  • I popup vælg "Alle varer" og klik "OK".

 

  • Klik derefter på "Fakturarer" til venstre.
  • Her kan du lave din faktura til kunden.
    • Enten ved at markere den Igangværende faktura og vælge "Bogfør og send valgte".
    • Eller ved at klikke på blyanten og manuelt behandle faktura.