FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | E-conomic integration

3. Ofte stillede spørgsmål

I denne sektion kan du få svar på forskellige spørgsmål omkring e-conomic integrationen.

Spørgsmålene er sorteret efter kategorier nedenfor. 
 

For nybegyndere

Ændringer og oprettelse af produkter  

Varegrupper  

Synkronisering og opdateringer  

Lagerstatus  

Fakturering  

Flere webshops og konti  

Tidligere E-conomic bruger  

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål  
..

Se alle spørgsmål og svar  

..


 


 

 

For nybegyndere

 

 

 

 

 

 

 



 

Ændringer og oprettelse af produkter

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Varegrupper

 

 

 

 


 

 

 

Synkronisering og opdateringer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Lagerstatus

 

 

 


 

Fakturering

 

 

 

 



 

Flere webshops og konti

 

 

 

 

 


 

 

 

Tidligere E-conomic bruger

 

 




 

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål

Hvis du ikke fandt et svar på det spørgsmål du sidder inde med, så har du følgende muligheder:

1. Du kan søge videre i manualen, ved brug af søgefeltet i venstre hjørne. Måske er dit problem beskrevet et andet sted.

2. Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte vores kundeservice for hjælp.

3. Du må meget gerne skrive dit spørgsmål eller give os din feedback i feedback-feltet i nederste højre hjørne. Når vi får din feedback har vi nemlig mulighed for, at forbedre manualen ud fra dine behov.
Vær dog opmærksom på, at denne funktion kun er til forbedringer i manualen, og vi svarer derfor ikke tilbage. Hvis du fortsat har brug for hjælp, skal du kontakte kundeservice med dit konkrete problem i stedet. 


 

Oversigt over alle spørgsmål og svar

 

Hvis du vil se et fuldt overblik over alle spørgsmålene, så kan du finde dem i bunden af denne manual eller i menuen til venstre. 



Læs mere:

3.1. Hvorfor bliver lagerstatus ikke opdateret?

3.2. Kan jeg have 2 webshops på 1 E-conomic integration?

3.3. Jeg har fundet et produkt, som jeg ikke anvender i min webshop, kan jeg slette det?

3.4. Hvorfor bliver mit produkt/variant ikke opdateret?

3.5. Hvordan ændrer jeg et varenummer?

3.6. Hvorfor er der en lille uoverenstemmelse mellem fakturabeløb i shoppen og E-conomic?

3.7. Hvor ofte kører integrationen?

3.8. Kører integrationen 24 timer i døgnet?

3.9. Jeg har oprettet et produkt i E-conomic, men det kan ikke ses i webshoppen?

3.10. Integrationen har lige kørt, men ikke alle mine produkter blev oprettet?

3.11. Hvilke data bliver synkroniseret ved produkter?

3.12. Hvilke data bliver synkroniseret ved ordrer?

3.13. Hvilke data bliver synkroniseret ved debitorer?

3.14. Hvilke data bliver synkroniseret ved lagerstatus?

3.15. Hvorfor skal alle mine produkter placeres i samme varegruppe i E-conomic?

3.16. Kan jeg flytte et produkt til en anden varegruppe i E-conomic?

3.17. Jeg vil gerne teste integrationen med en demo fra e-conomic først

3.18. Jeg har en E-conomic konto uden data (tom)

3.19. Jeg har haft E-conomic slået til tidligere på min webshop

3.20. Jeg har en E-conomic-konto med eksisterende data

3.21. Jeg vil bruge flere e-conomic konti

3.22. Integrationen går på pause