FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | E-conomic integration

3.19. Jeg har haft E-conomic slået til tidligere på min webshop

Hvis du allerede har testet e-conomic eller har haft e-conomic tidligere kan dine produkter, varianter og ordrer være allerede synkroniserede. Webshoppen ”tror” således, at dine produkter allerede er oprettet i e-conomic.

Det første du skal gøre er at nulstille dine produkter og varianter i e-conomic integrationen. På denne måde angiver du, at alle produkter skal oprettes forfra. Det er også en god ide, at tjekke dine indstillinger igennem, så du sikrer dig, at alt er som det skal være.

Hvis dine produkter i webshoppen har samme varenumre, som varer i e-conomic, vil integrationen antage, at produkter skal kædes sammen. Produkter der allerede er oprettet i e-conomic bliver således ikke oprettet igen.

Hvis du har et produkt i webshoppen og en vare i e-conomic, som har samme varenummer, som du ikke ønsker skal være kædet sammen, skal du ændre varenummeret i webshoppen, så det pågældende produkt oprettes korrekt i e-conomic.




Fik du den hjælp du havde brug for? Hvis ikke, så kan du læse mere om dine muligheder her