FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | E-conomic integration

3.22. Integrationen går på pause

Hvis din integration går på pause skal du først finde ud af hvorfor.


Integrationen går på pause når en af følgende ting sker:

  • Hvis du sletter den debitorgruppe, som du har valgt i shoppens kontrolpanel.
 
  • Hvis du sletter eller omdøber navnet på de betalingsbetingelser, som du har valgt i shoppens kontrolpanel.
 
  • Hvis du sletter det faktura layout, som du har valgt i shoppens kontrolpanel.
 
  • Hvis der sker en uforudset fejl.


Du kan under Historik i e-conomic integrationen se hvorfor integrationen er gået på pause. 


Når du har rettet problemet skal du sørge for, at sætte integrationen i gang igen.  Dette gør du under Status Kontoindstillinger. Læs mere om det her.

Ud for Status skal du vælge I gang. Klik herefter Gem.




Din e-conomic integration er nu sat i gang igen. 




Hvis du fortsat oplever problemer, eller ikke fik svar på dit spørgsmål, så kan du læse om dine muligheder her